– Vi er stolte av å lansere et nytt merke som bidrar til å drive raske endringer på tvers av bransjen og representerer Swisslogs kjernestrategi om å skape eksepsjonell verdi for kundene våre, sier Swisslogs CEO Antonio Trioschi.

Swisslog blir ny

Rebrandingen skal gjenspeile en ny æra av digital logistikk.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Swisslogs nye logo.

Swisslog, global leverandør av automatiserte intralogistikkløsninger, endrer logo og grafisk uttrykk for «å bedre reflektere sin posisjon i fremtidens digitale og dynamiske verden», som selskapet skriver i sin pressemelding.

I hjertet av rebranding er et nytt logodesign som er «optimalisert for den digitale tidsalder». Designet bygger på styrkene til den eksisterende logoen som har tjent Swisslog stort sett uendret de siste 25 årene.

– Det nye merket reflekterer vår forretningsretning. Swisslog blir mer digitalisert gjennom løsningene vi leverer og måten de brukes og vedlikeholdes på, sier Antonio Trioschi, administrerende direktør (CEO) i Swisslog og fortsetter:

– Vi er stolte av å lansere et nytt merke som bidrar til å drive raske endringer på tvers av bransjen og representerer Swisslogs kjernestrategi om å skape eksepsjonell verdi for kundene våre.

Formen på den nye logoen sies å være smidig og skal gjennom sin bevegelse gjenspeile «logistikkens dynamiske verden».

– Strategien for vår nye merkevare posisjonerer Swisslog ytterligere som en fremtidig designer innen logistikkautomatisering, men det handler også om mye mer, fortsetter Trioschi.

– Det gjenspeiler også styrken og kompetansen til våre ansatte, som er i sentrum for alt vi gjør. Vi vil at kundene våre skal vite at de kan stole på at Swisslog leverer løsninger som er bygget og støttet av ekspertisen og kunnskapen til våre ansatte.

Powered by Labrador CMS