DHL best i test

For andre året på rad har DHL Express vunnet pris for god kundeservice.

Publisert Sist oppdatert

På Call Center-dagene 2014 vant de for andre året på rad «best i test» i kategorien pakketransport.

-  Dette er en av Norges største og mest omfattende undersøkelser av kundesentre, derfor er denne prisen svært viktig for oss. Vi har ambisjoner om å være Norges beste på kundeservice, og er derfor svært glade for at vi vinner denne prisen i år igjen, sier Head of Customer Service  i DHL Express, Nina Bjørlo.

Det er sjuende gang prisen deles ut i forbindelse med Skandinavias største kundersevicekonferance – Call Center-dagene.

Undersøkelsen gjennomføres ved at en rekke observatører utgir seg for å være kunder og tester servicenivået på kriterier som ventetid, kompetanse, mersalg og dialogen som helhet. Det er analyseselskapet SeeYou AS som er ansvarlig for gjennomføringen av undersøkelsen.

Administrerende direktør i DHL Express, Terje Aarbog, er imponert over jobben som daglig gjøres i kundesenteret.

-  De er et av våre viktigste ansikt utad, og om ikke kundeservicen fungerer optimalt vil vi fort kunne miste kunder og få lavere renommé. Denne prisen er nok et bevis på at de gjør en strålende jobb, sier Aarbog i en pressemelding.