PostNords nye netthandels-team
Transport- og logistikkselskapet PostNord kjører fram nye spydspisser for å møte et knallhardt netthandelsmarked.
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Head of Digital Service Kristin Anfindsen, produktsjef May-Helen Lundberg, leder for MyPack Tony André Johnsen og markedsanalytiker Victoria Rummelhoff med flere representerer et nytt team med nye, unge fremadstormende talenter med fokus på netthandel, kundeopplevelse, forretningsutvikling og analyser.
– Dette vil forhåpentligvis gjøre oss i stand til å kommunisere enda bedre med både fagpresse og riksmedier, forteller markeds- og kommunikasjonsdirektør Ole Andreas Hagen i PostNord til Mtlogistikk.
Nylig skrev vi at transport- og logistikkselskapet har mistet gullfuglen, og at selskapets netthandelsekspert, Rikke Kyllenstjerna, har sagt takk for seg etter over fire år i selskapet. Hun har vært gull verdt for PostNord og har gått «all in» for selskapets nye gullgruve, netthandelen.
Bygger sterkere team
– Hva skjer, Hagen?
- Vi har hele tiden en viss turnover i PostNord, og det er ikke unaturlig at medarbeidere søker utfordringer utenfor selskapet. Jeg vil imidlertid takke Rikke Kyllenstjerna for en solid innsats, sier markeds- og kommunikasjonsdirektøren og fortsetter:
- Jeg vil likevel få frem at vi bygger et stadig sterkere team for utvikling av produkter og tjenester når det gjelder netthandel generelt og hjemlevering spesielt, og med mange spennende nyheter fremover.
Han fremhever også at PostNord må fokusere på hvordan selskapet best kan jobbe med oppfølging og kommunikasjon rundt netthandels-virksomheten.
- Et av grepene vi jobber med er å se på analyse-delen. Vår markedsanalytiker Victoria Rummelhoff skal sikre at vi er enda tettere på utviklingen, kanskje helt ned på månedsnivå, sier Hagen som også forteller at det jobbes også med innovasjonsprosjekter i regi av Forskningsrådet i samarbeid med TØI.
PostNords markeds- og kommunikasjonsdirektør understreker at både korona-pandemien og usikre fremtidsutsikter gjør det enda viktigere å utvikle og skape nye løsninger for kunder og forbrukere.