TNT oppgraderte kundeportalen

En ny versjon av myTNT skal gi kundene enda bedre oversikt.

Publisert Sist oppdatert

‒ Den nye utgaven av vårt nettbaserte kundeverktøy vil uten tvil forbedre hvordan våre kunder handler hos oss. Nå får de full oversikt over våre produkter, transittider og priser på ett og samme sted. Det gjør at man raskt kan vurdere transportbehov opp mot leveringstider og pris, forteller administrerende direktør i TNT Express Norge, Terje Ragnem.

Ifølge TNT vil også oppgraderingen forenkle fakturaadministrasjonen for små bedrifter og selvstendige næringsdrivende. Gjennom en ny e-betalingsløsning kan de nå utføre betalinger direkte fra TNT Express’ norske nettside.

‒ Systemet gjør at du enkelt og sikkert betale på nett. I tillegg får du full oversikt over fakturahistorikk fra de siste 26 ukene og direkte innsyn i kontoen fra SAP-systemet, forklarer Ragnem.

Flere enn 175.000 kunder i 50 land bruker myTNT hver dag, og hver uke håndterer systemet et snitt på 200 000 forsendelser.