Med et unikt budnettverk har Helthjem solid vekst med sin hjemlevering.

Går så det suser helt hjem

Med en eksplosiv vekst på nærmere 150 prosent tar Helthjem et stort steg på vei mot å bli den ledende aktøren innen hjemlevering i Norge.

Publisert Sist oppdatert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Daglig leder Anders Angen i Helthjem Netthandel gleder seg over nye rekordtall.

Selskapets rapport for 3. kvartal viser en eksplosiv vekst på 148 prosent. C2C-levering fra person til person har økt med utrolige 277 prosent. Og etterspørselen etter hjemlevering på dørmatten er 100 prosent opp.

Det er ingen tvil om at Helthjem er i et resultatmessig godt år, og hvor leveringstjenesten opplever svært sterk vekst på flere områder.

Hjemlevering av netthandelspakker er et av produktene med størst oppgang, med en økning på hele 148 prosent hittil i år.

En stor andel av kundene som sender fra eget hjem, gjør det i forbindelse med salg og kjøp av bruktvarer på Tise, Bookis og Finn.no.

- Denne økningen er spesielt gledelig. Det betyr at vi fungerer som en praktisk leverandør for mer gjenbruk, noe vi ønsker å fokusere mye mer på i fremtiden, sier Anders Angen, daglig leder i Helthjem Netthandel.

Rett på dørmatten

Helthjems ferske merkevaremåling viser blant annet at ønsket om levering av pakker hjem på dørmatten blir stadig mer populært.

Faktisk har etterspørselen etter denne typen levering doblet seg det siste året, og dette har aldri vært mer etterspurt i Helthjem.

- Vårt hovedfokus er å gjøre hverdagen enklere for folk og det er tydelig at det blir satt pris på. Vår hjemlevering blir stadig mer etterspurt i markedet, noe vi er utrolig stolte av, sier Angen.

Hardtarbeidende

Helthjem har vokst raskt i lang tid, og med et rekordbra første og andre kvartal var det stor optimisme i det Schibsted-, Polaris- og Amedia-eide selskapet.

Ifølge Angen viser de siste kvartalstallene at virkeligheten er bedre enn forventningene.

- Vi er en hardtarbeidende og entusiastisk gjeng som er stolte av jobben vi gjør hver dag, og med den innstillingen i bunnen vil vi fortsette å jobbe for å ta ytterligere posisjon i markedet. Når vi leverer ting enkelt, gjør vi samtidig folks hverdag bedre. Og det er en god motivasjon å ha med seg, sier CEO i Schibsted Distribusjon, Cathrine Laksfoss.

Powered by Labrador CMS