
Jetpak med bestillings-app
Gir kundene mulighet til å bestille en transport og deretter sporen den direkte via smarttelefonen.
Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Jetpak har lansert sin bestillingsapp, en app som er rettet mot kunder som bestiller hver dag og ønsker en enkel og rask løsning.
Det finnes allerede andre track and trace-applikasjoner på markedet, men det som gjør Jetpaks app unik er at hele bestillingen kan foretas direkte i appen, skriver Jetpak selv om appen.
- Fokus for dette prosjektet har alltid vært våre kunders behov. Formålet med appen er å forenkle bestillingsprosessen, og å gjøre den så rask og enkel som mulig. Dette er en av mange ting vi jobber med for å stadig kunne gi kundene våre bedre opplevelser. I siste instans er jo alt det vi gjør rettet mot å gjøre livet enklere for kundene våre, sier Tiina Grönroos, Customer Experience Manager i Jetpak.
For Jetpak er tempo viktig, og kundene venter ofte utålmodig på leveransene sine. Appen gjør det nå mulig å bestille, spore transporten i sanntid og få informasjon om nøyaktig leveringstidspunkt. Applikasjonen gir også e-handelskunder mulighet til å følge leveransene sine. E-handel er et område der Jetpak satser stort, og her tilbys logistikkløsninger for både samme dag- og neste dag leveranser.
- I den første versjonen av appen kan du spore leveransen din og få oppdateringer i sanntid gjennom hele transportkjeden. Vi vil fortsette å utvikle nye, innovative funksjoner og i fremtidige versjoner skal kundene kunne integrere sine aktuelle leveranser. For eksempel, skal man kunne endre leveringsadresse og leveringstid, men også å "snooze" en transport er en funksjon vi ønsker å utvikle. For bestillingsdelen er Jetpaks app helt unik. Vi har ennå ikke funnet noen app for bestilling av transporter som overgår vår apps enkle brukergrensesnitt, " sier Sebastian Leth, Product Manager hos Jetpak.