Med det nye systemet fra Unifaun utnytter Plantasjen både ehandelslager og lageret i butikkene i samspill.

Gjør kundereisen smidigere hos Plantasjen

Plantasjen har valgt Unifaun som leverandør på Delivery Management og Delivery Checkout, noe som gir kundene flere valgmuligheter.

Publisert Sist oppdatert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Løsningen til Plantasjen omfatter skybaserte digitale løsninger for transportadministrasjon – Unifaun Online Plus, utsjekksløsning for ulike fraktvalg – Unifaun DeliveryCheckout, samt API-integrasjon mot sin e-handelsplattform Salesforce Commerce Cloud og sitt ERP-system M3, opplyser Unifaun.

- Plantasjen har nå implementert Unifaun Online og Unifaun DeliveryCheckout-løsningen, og tilbyr kundene å velge mellom ulike transportører som for eksempel Best, PostNord, Bring, Posti og Dønn Grønn. Jeg er veldig stolt av at en så stor og kjent aktør som Plantasjen har valgt å la Unifaun bidra til å optimalisere kjøpsopplevelsen ved å tilby flere ulike leveringsalternativer i nettbutikken sin, forklarer Alexander Hoff, Regional Sales Manager hos Unifaun.

Unifaun er en ledende leverandør av transportadministrasjonssystemer, og kaller Plantasjens løsning for en «kompleks omnikanalløsning». Den utnytter også Plantasjens utstrakte butikknettverk samt nytt eHandelslager for leveranse til kunde.

- Plantasjen ønsker å tilby våre kunder fleksible og trygge måter å handle på både i butikk og online. Unifaun er en erfaren partner innenfor transporthåndtering med et sterkt nettverk av transportører og ikke minst innovativ kapasitet til å møte nye kundeønsker i markedet. Plantasjen har ikke bare valgt Unifaun, vi har allerede produksjonssatt løsningene og er meget fornøyde både med et raskt prosjekt, men også med gode svartider i et stort butikknettverk i Norden, sier CIO Olav Fyldeng i Plantasjen

Powered by Labrador CMS