OPPGRADERT: Nå er de første eksemplarene av en oppgradert Maxus e-Deliver 3 på plass i norge.
OPPGRADERT: Nå er de første eksemplarene av en oppgradert Maxus e-Deliver 3 på plass i norge.

Oppgradering fra Maxus

AUTOMATISK: Med 2. generasjon av e-Deliver 3 rettes ett av ankepunktene vi hadde mot bilen da vi kjørte den - den får automatisk klimaanlegg.

Knappe to år etter el-varebilen e-Deliver 3 ble lansert i det norske markedet, kommer el-varebilen nå i ny utgave. e-Deliver 3 leveres i to ulike lengder og vareromstørrelser - 4,8 og 6,3 m3 varerom.

NYTT: Infotainmentsystemet er nytt og er nå kompatibelt med Apple Carplay
NYTT: Infotainmentsystemet er nytt og er nå kompatibelt med Apple Carplay
ALUMINIUM: Kommer med aluminiumsfelger.
ALUMINIUM: Kommer med aluminiumsfelger.
VINDU: e-Deliver 3 Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør.
VINDU: e-Deliver 3 Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør.

Den nye utgaven leveres med 50,2 kWt batteripakke, og kommer nå med automatisk klimaanlegg. Den leveres nå også med Apple Carplay, som gir underholdning gjennom hele arbeidsdagen.

I tillegg kommer den med aluminiumsfelger som standard.

Tre utstyrsvarianter

Andre generasjon e-Deliver 3 er tilgjengelig i tre oppgraderte utstyrsvarianter – e-Deliver 3 Tech+, e-Deliver 3 Work og e-Deliver 3 Work+.

e-Deliver 3 Tech+ leveres med lukket varerom.

e-Deliver 3 Work kommer med vindu i skillevegg og skyvedør, noe som gir ekstra god oversikt.

Toppmodellen e-Deliver 3 WORK+ kommer også med vindu i skillevegg og skyvedør, og leveres i tillegg med et skreddersydd Spacer-sett som gir deg ca. 75 mm bedre sittekomfort ved skulderhøyden. Dette vil ha god innvirkning på bilens sjåfør og passasjer, og gi enda bedre komfort i arbeidshverdagen. e-Deliver 3 WORK+ leveres også med en spesialtilpasset lasteluke i varerommet, som åpner for lasting av lengre materialer.

e-Deliver 3 skiller seg fra andre el-varebiler ved at den er bygget som en elektrisk varebil fra bunnen av, der konkurrenter i stor grad er ombygde diesel- eller bensinbiler. Dette gjør at e-Deliver 3 verken må ofre plass eller vekt for å elektrifiseres, noe som gir opptil 930 kg. nyttelast og opptil 1.025 kg. hengervekt.

El-varebilen er tilgjengelig i to lengder - 4,8 og 6,3 m3.

PICKUP: Nå kommer bilen også som chassis slik at man kan bygge skap eller plan.
PICKUP: Nå kommer bilen også som chassis slik at man kan bygge skap eller plan.

Kommer også med chassis

Nå bekrefter også Maxus Norge at sortimentet kompletteres ytterligere med e-Deliver 3 i chassis-utgave.

Chassis-utgaven tilbys i samme lengde som 6,3m3-utgaven, med lengde på 5,145 meter.

-Vi er glade for å kunne tilby nok en variant av helelektriske spesialbiler i vårt sortiment. Dette er et segment det er svært få andre tilbydere, og vi mener vi fyller et etterlengtet behov ved at e-Deliver 3 også kommer i chassis-utgave. Vi har et godt samarbeid med flere lokale ombyggere som tilbyr skreddersydde løsninger etter dine behov, sier Bernhard Jahnsen, salgssjef i Maxus Norge.

Bredt utvalg

Maxus har levert elektriske varebiler i norge i flere år og kan nå levere chassisutgaver som grunnlag for spesialpåbygg på begge modellene.

Maxus leverer elektriske varebiler fra 2,2m3 til 19m3 varerom med sine modeller Euniq5 varebil, e-Deliver 3 og e-Deliver 9 i forskjellige utgaver.

Powered by Labrador CMS