Kundepris til DHL

DHL vant bransjeprisen for god kundeservice under Call Center-dagene.

Publisert Sist oppdatert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

- Dette viser at målrettet innsats gir resultater. Vi slapper ikke av selv om vi vinner priser, de bare motiverer oss til å holde standarden på topp, forteller Terje Aarbog, administrerende direktør i DHL Express.

108 virksomheter konkurrerte i år om kundeserviceprisen «Best i test». Det var mulig å vinne prisen i 16 ulike bransjekategorier. Sector Alarm, Vitamail og Tele2 fikk best score av samtlige 108 virksomheter, mens DHL Express ble best i klassen Pakketransport.

DHL fikk en poengscore på 86,4, sammenliknet med snittet i kategorien på 81,7.

- Vi er veldig stolte over å ha vunnet bransjens beste for tredje år på rad. Vi har i år hatt fokus på å ha ”hjertet i hånden” i vår kundeservicehåndtering. Målet har vært å skape en unik kundeopplevelse for våre kunder, forklarer Nina Bjørlo, Head of Customer Service i DHL Express.

Powered by Labrador CMS