Komplett har i år utvidet sitt anlegg med 9000 kvadratmeter. Nå kommer også nye leveringsalternativer.

Kompletterer leveransetilbudet

Komplett har signert en avtale med Bring, som gjør at kundene til netthandelsgiganten nå kan velge mellom Bring og PostNord.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

- Kundene ønsker valgfrihet over egen leveranse, og kundevennlige leveransealternativer er avgjørende for alle som driver med netthandel, sier Live Haukvik, daglig leder for Komplett.

I tillegg gjør avtalen Komplett bedre rustet til å ta unna det økende volumet i antall pakker, skriver Komplett i en pressemelding.

Live Haukvik, daglig leder hos Komplett, gleder seg over større valgfrihet hos kundene.

Når kunden ha valget mellom de to største transportørene i Norge, blir flere hentepunkter og leveringsalternativer tilgjengelige.

- Både PostNord og Bring utvikler stadig bedre og nye leveransealternativer. Det kommer til å skje mye innenfor hjemleveranse med pose på døren og leveranse innenfor døren. Det vil forenkle netthandelsopplevelsen ytterligere, sier Live Haukvik.

- Et helt nytt tilbud som kommer på sikt er «retur via egen postkasse». Varer som kundene ikke ønsker å beholde blir hentet av postmannen. Det vil gjøre returopplevelsen like enkel som kjøpsprossen, avslutter hun.

Powered by Labrador CMS