JUBEL: Prisen ble delt ut av PostNords salgssjef Beate Kihle (til venstre).

PostNord-priser til Voice og Brødrene Dahl

Voice Norge vant PostNords Logistikkpris 2019, mens Miljøprisen 2019 gikk til Brødrene Dahl under Futurum-konferansen onsdag.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Prisene ble delt ut under PostNords todagers Futurum-konferanse på X Meeting Point på Hellerudsletta utenfor Oslo, der PostNord har samlet sine kunder til et imponerende faglig og sosialt program.  

Voice har de siste årene jobbet strukturert og målrettet med å endre bedriften gradvis ved å bygge en skalerbar plattform mot å få alle kjedene på nett, heter det fra PostNord. I løpet av 2018 lanserte Voice tre nettbutikker fortløpende. Deres egne merkevare Jean Paul.no, Boys of Europe.no og Match.no er lansert som fullverdige nettbutikker.

Voice har samarbeidet tett med PostNord for å implementere omnikanalløsninger, for at nettbutikkene og de fysiske butikkene skal spille på lag for et best mulig tilbud til kundene. Voice er den første kunden som testet Collect in Store, som nå er rullet ut til de fleste Match og Boys of Europe butikkene. Dette gir kundene mulighet til å handle på nett og hente i en av Voice sine butikker, i tillegg til andre utleveringssteder. 

I tillegg til en logistikkpris, ble det også delt ut en miljørpis på Moxy under årets Futurum-konferanse. Miljøprisen 2019 gikk til Brødrene Dahl.

Brødrene Dahl er en kunde som er ekstremt opptatt av miljødetaljer for å forstå sitt eget klimagassutslipp og miljøregnskap. Kunden har vist forståelse for hvordan miljøkalkulatoren til PostNord virker til ned til hver minste detalj.

Powered by Labrador CMS