PostNords driftsleder for butikknettverket i Norge, Alexandra Warelius, ønsker velkommen til åpning av flere nye pick-up-points på kjøpesentre rundt om i landet første kvartal 2020.

Åpnet ny «butikk»

- Her får du en unik og total sømløs kundeopplevelse. Du kan enkelt prøve klærne du har bestilt før du tar de nye med hjem.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Det forteller PostNords driftsleder for butikknettverket i Norge, Alexandra Warelius.

Nylig åpnet hun transport- og logistikkselskapets nye pick-up-point på Ski Storsenter.

Hun lover åpning av flere slike på kjøpesentre rundt om i landet i første kvartak 2020, pick-up-points hvor du kan hente og returnere pakker, vel og merke med prøverom.

Hentepunktet i Ski er det andre i sitt slag. Sandvika Storsenter var først ut tidligere i år, og har blitt et populært sted for henting og returnering av pakker. 

Unikt

Stolte over åpningen av nytt pick-up-point på Ski Storsenter. Driftsleder for butikknettverket i PostNord, Alexandra Warelius (t.h.), og produktsjef for MyPack, May Helen Hansen Lundberg.

- Pakkeutlevering er en av våre hovedoppgaver. Men i tillegg til både henting og returnering av pakker, er det også prøverom i lokalet. Som kunde kan du enkelt prøve klærne du har bestilt før du tar de med hjem, forteller en stolt Warelius og fortsetter:

- For PostNord er dette helt unikt. Som oftest henter du pakken din på butikken samtidig som du handler inn dagens middag, men på Ski Storsenter vil du få en total sømløs kundeopplevelse, med mulighet for hentepunkts-hjelp. Har du kjøpt en kjole på nett og hentet denne på vårt pick-up-point? Med hentepunkts-hjelp får du assistanse til å finne et par sko som passer til kjolen inne på senteret, sier PostNords driftsleder for butikknettverket i Norge.

Høysesong og volumøkning

Her kan du prøve klærne du har kjøpt.

Julehandelen, Black Friday og Black Week nærmer seg. For PostNord betyr det store pakkevolumer og økt trafikk.

 — Vi ser at trenden i markedet nå har blitt mer kampanjeorientert. Det betyr at det er store mengder pakker over en kort periode, som igjen kan gi logistikkutfordringer. Dette er Singles Day og Black Friday to gode eksempler på. I dag har vi mer enn 1580 utleveringssteder, og vi ser spesielt i de store byene at det er begrenset med plass i butikkene. Våre pick-up-points som på Ski Storsenter gir avlastning i perioder med store volum, sier Warelius. 

Powered by Labrador CMS