Posten stadig mer populær

Gjør det skarpt på omdømmeundersøkelse.

Publisert Sist oppdatert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

For andre år på rad går Posten mest frem i Ipsos MMIs årlige omdømmeundersøkelse. Selskapet klatret 28 plasser siden 2012 og havnet i år på 11. plass.

-  Vi er jublende glade og dette er en lagseier for alle som jobber i Posten og Bring! Hele organisasjonen tok tak da vi falt på omdømmemålingen i 2012. Vi har satt fokus på å vinne kundens hjerte og øke stoltheten blant medarbeiderne våre, forteller kommunikasjonsdirektør i Posten
Norge, Elisabeth Gjølme.

De siste to årene har hele konsernet arbeidet målrettet med å styrke kundeorienteringen.

 - Jeg tror fremgangen skyldes at vi har lykkes med å bringe kundene nærmere vår hverdag. Det enkle budskapet om å «Vinne Kundens hjerte" har blitt noe vi snakker om på arbeidsplassen i det daglige, sier Gjølme og legger samtidig til at målet for Posten er å komme inn blant topp ti.

Det tre best likte selskapene var Tine, NRK og Ikea.

Powered by Labrador CMS