Posten stadig mer populær

Gjør det skarpt på omdømmeundersøkelse.

Publisert Sist oppdatert

For andre år på rad går Posten mest frem i Ipsos MMIs årlige omdømmeundersøkelse. Selskapet klatret 28 plasser siden 2012 og havnet i år på 11. plass.

-  Vi er jublende glade og dette er en lagseier for alle som jobber i Posten og Bring! Hele organisasjonen tok tak da vi falt på omdømmemålingen i 2012. Vi har satt fokus på å vinne kundens hjerte og øke stoltheten blant medarbeiderne våre, forteller kommunikasjonsdirektør i Posten
Norge, Elisabeth Gjølme.

De siste to årene har hele konsernet arbeidet målrettet med å styrke kundeorienteringen.

 - Jeg tror fremgangen skyldes at vi har lykkes med å bringe kundene nærmere vår hverdag. Det enkle budskapet om å «Vinne Kundens hjerte" har blitt noe vi snakker om på arbeidsplassen i det daglige, sier Gjølme og legger samtidig til at målet for Posten er å komme inn blant topp ti.

Det tre best likte selskapene var Tine, NRK og Ikea.