– Vi ønsker å posisjonere PostNord Norge som ledende aktør innen effektive logistikk- og kommunikasjonsløsninger i Norden, sier Head of Customer Relation, Ayse Davidsen.

PostNord på Facebook

PostNord har utvidet kundeservicen med egen Facebook-side.

Publisert

Merk at denne artikkelen er over ett år gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

- Hovedfokus er å hjelpe forbrukerne ved å svare på spørsmål, og løse problemer som oppstår hos oss, sier Head of Customer Relation, Ayse Davidsen.

Hun understreker videre:

- Ved å være aktive på Facebook ønsker vi å skape en god relasjon med kundene og våre sluttforbrukere gjennom å vise at vi er tilgjengelige og pålitelige, og at vi lytter til dem, sier Davidsen.

Åpner for spørsmål

Ifølge Davidsen ønsker PostNord, gjennom Facebook, å styrke posisjonen som ekspert innen e-handel, og åpne for spørsmål og svar innen varedistribusjon- og omnikanal-løsninger.

PostNords facebook-team: (F.v.) Jacob, Maria, Ismail, Bautista og Marty.

– Vi ønsker å posisjonere PostNord Norge som ledende aktør innen effektive logistikk- og kommunikasjonsløsninger i Norden. Vi vil fremstå som et nordisk konsern fullt på høyde med våre sterkeste konkurrenter, sier Davidsen. 

Powered by Labrador CMS